top of page

יעוץ גריאטרי ופסיכוגריאטרי מרחוק - ׳כללית מושלם׳ בשיתוף ׳מצפן רפואי׳


ההתמודדות עם מגפת הקורונה חייבה את כלל הציבור להקפיד ולנקוט באמצעי הגנה, לרבות סגר בבית, שמירה על היגיינה אישית ועל מרחק שני מטרים אחד מהשני, במטרה לא להידבק ולהדביק אחרים.

גם כיום, ישנם מקרים בהם מתעורר צורך דחוף בהתייעצות עם רופא מומחה, בפרט כשמדובר באוכלוסיית מבוגרים בני 65 ומעלה.

מצפן רפואי, קבוצת מומחים למחלות הזיקנה, בשיתוף עם כללית מושלם, מאפשרים כעת גם לאוכלוסיית המבוגרים מעל גיל 65 לקבל יעוץ גריאטרי ופסיכוגריאטרי מרחוק באמצעות שיחת וידאו , בתנאי התקשרות מיוחדים. השירות ניתן לחברי "שירותי בריאות כללית" בעלי ביטוח מושלם או פלטינום, ומותנה בקיום מספר תנאים, שעיקרם להלן:


✅ אימות זהות המטופל ✅ קבלת אישור חתום מהמטופל על רצונו והסכמתו לקבל יעוץ מרחוק ✅ יכולת המטופל לקיים שיחת וידאו בטלפון ✅ הגדרה מראש של מהות הייעוץ על מגבלותיו ✅ לצורך קבלת הייעוץ הנכון, ימסור המטופל לרופא במהלך שיחת הווידאו את הרקע הרפואי שלו, כולל הצגת מסמכים רפואיים תומכים. ✅ בכל הקשור לשמירה על פרטיות וחסיון רפואי, על המטופל לאשר מראש כי הוא מודע לסיכונים במקרה של קריסת הרשת הסלולרית. ✅ הרופא יקיים רישום של הייעוץ הרפואי שניתן, על פי דין. ✅ התשלום עבור הייעוץ הוא 150 ₪ (לעומת בעת הקורונה 100₪).




יעוץ גריאטרי ופסיכוגריאטרי מרחוק

ד"ר לב, המנהל המקצועי בקבוצת "מצפן רפואי" מומחים בתחום הגריאטריה-פסיכוגריאטריה, אומר: "ציבור המבוגרים מעל גיל 65, והקשישים בפרט, מצוי ברמת סיכון גבוהה להדבקות ועליו להימנע ככל הניתן מיציאה מהבית. לפיכך, מדובר בפריצת דרך משמעותית עבור ציבור זה, שנאלץ עד כה להגיע למרפאה לצורך מתן שירות. היות שמרבית המבוגרים בישראל בני 65 ומעלה הם חברי 'שירותי בריאות כללית', שרות יעוץ גריאטרי ופסיכוגריאטרי מרחוק יסייע מאוד לרוב האוכלוסייה המבוגרת. כל עוד אנו מתמודדים עם מגפת הקורונה, יעמוד התשלום עבור השירות על 100 ₪ בלבד לבעלי כללית מושלם או פלטינום. קבוצת 'מצפן רפואי' גאה להירתם למען האוכלוסייה המבוגרת ולקחת חלק בהפעלת שירות זה".

bottom of page