top of page

"הקדימו תרופה למכה" בדיקת כשרות רפואית בעקבות כתבת "הנוכלים" בחדשות 12



בעקבות פרק 2 בסדרת הכתבות "הנוכלים", שודר בחדשות 12, כתבה של אדוה דדון מיום 9 במרץ 2020, בו הוצג סיפורה של קשישה ש"נעקצה" במאות אלפי שקלים ע"י המטפלת שלה ונותרה חסרת כל וחסרת אונים מול המשטרה והרשויות, חשוב שתדעו שאפשר למנוע זאת, אם מקדימים תרופה למכה!! קבוצת "מצפן רפואי" המורכבת מצוות רופאים מומחים בתחום הפסיכוגריאטריה פועלת בכל רחבי הארץ, ומבצעת לקשישים בדיקה רפואית בביתם, בנוכחות בני משפחתם, שבסיומה מוענקת לקשיש ומשפחתו תעודה רפואית המעידה על מידת כשרותו הרפואית לערוך ו/או לשנות צוואה/צו ירושה, למנות אפוטרופוס או לחתום על ייפוי כוח מתמשך.


כשרות רפואית, חוות דעת רפואית לסיעוד ולביטוח לאומי

ד"ר לב המנהל הרפואי בקבוצה מציין כי מדי שבוע עשרות משפחות ברחבי הארץ זוכות ליהנות מהשרות, עניין המהווה פתרון יעיל החוסם את האופציה לעקיצה ע"י נוכלים.


המומחים של "מצפן רפואי" מכוונים את בני המשפחה לטפל בכל סוגיה הקשורה בקשיש, בבריאותו ובענייני רכושו, ברגישות המתבקשת ובהבנה מקצועית, תוך מתן כלים להתמודדות באופן יזום, יעיל ומהיר. לא זו בלבד, אלא שבמקרים רבים הדבר אף מונע סכסוכים ומתח בתוך המשפחה עצמה ובין היורשים בסיטואציות שונות ומורכבות.


"מצפן רפואי" משמש גלגל הצלה עבור קשישים רבים, ועד כה זכה לגייס מהמוסדות ומקרנות הסעד והרווחה למעלה מ- 17 מיליון₪ עבור 3,000 קשישים ומשפחותיהם



במצפן רפואי שמנו לנו למטרה לתת את השרות המקיף ביותר החל מבדיקה רפואית כוללת בבית, בדיקת הסטוריה רפואית, איזון תרופות, חוות דעת רפואית לסיעוד ובדיקת החזרים כספיים מול כל הגופים הרלוונטים.

bottom of page